Kort för skojs skull

Jag fastnade verkligen för det där med att göra kort och har redan köpt lite roliga scrapbooking-grejer så att jag kan göra fler! Det tråkiga just nu är att inte kunna göra korten till någon speciell, då jag inte kan komma på någon som snart fyller år eller skall firas på annat sätt. Så än så länge gör jag korten mest för skojs skull och lägger på hög till något passande tillfälle!


Här har jag gjort två kort till, och använt mig av mina nyinköpta stansar:
en blomstans och en hörnstans.



Och här är några detaljbilder på de två kort jag visat tidigare!









Kram!

Kommentarer
Postat av: Marita

Dom är så fina. Det finns många tillfällen att skicka dom - morsdag, min födelsedag, mina namnsdagar mm. :)

2012-02-20 @ 12:20:59
Postat av: MaoLing

Jag ska göra det lätt för dig. Du kan skicka till mig varje dag! :D Yeeey!!! Du är så himla duktig på att göra kort och sånt här. :) De är så sjuukt fina! Jag saknar dig min vän! Kommer du hem snart? Jag och Anna måste komma och hälsa på igen snart också! Kraaaaam!

2012-02-20 @ 22:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0