En återigen full burk.



Sådär! Mina biscottis är klara och burken är återigen härligt full! Det blev en favorit i repris: biscottis med apelsin-, kanel- och vaniljsmak. Dock är de bara en favorit för min del. Rasmus vill hellre ha äpplesmak. Men den som bakar (och sen äter de flesta) bestämmer!

Har faktiskt hunnit med lite "pyssel" också. Inte något av det jag tänkte, men jag såg att mitt receptblock jag fick av mamma när jag flyttade hemifrån var fullt med recept på lösa papper och bestämde mig för att skriva och limma in dem. Alltid skönt att slippa massa lösa blad tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Marita

Spara några tills jag kommer ner. Dom var jättegoda sist.

2012-02-05 @ 17:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0