Ett stycke hemmagjord värme.

Är SÅ stolt över min snygga (!) halsduk som jag har stickat. Den är så snygg att det nästan är synd att använda den. Tänk om den blir smutsig liksom? Fast den går väl förhoppningsvis att tvätta. Kanske borde jag ge bort den som present förresten, så jag själv slipper oroa mig över att smutsa ner och förstöra med tvätt? 

Fast.. det är ju mitt första alster. Ska nog behålla den ändå. Liksom gå runt och skryta! (Egentligen har jag gjort en halsduk tidigare, men den var mest test med ett jättetunt garn och blev krokig och inte så snygg (Rasmus fick den) så den förtjänar inte riktigt att visas upp.)


Oooooooh... HERE IT IS! :D



Så tokigt stolt!



Kommentarer
Postat av: Marita Johnsson

Görsnygg!

2012-01-25 @ 11:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0