Ojojoj..

Nu har det varit tyst från mig ett tag. Två förövrigt fullproppade veckor för att vara exakt. Helgen efter att jag skrev senast kom faster, farmor och kusin på besök och dagarna fylldes med trevligt umgänge, lite shopping och till sist Busfabriken vilket kusinen uppskattade väldigt. 

Sedan var det litteraturseminarium på måndagen och på tisdagen bar det av till Borås med min "c-uppsatsskrivpartner". I Borås träffade vi en från Borås Stad och besökte Regementsstaden som skall bli vårt fallstudieobjekt i uppsatsen. Vi hann även med att fika massa gånger, äta lunch på stan och shoppa litegrand. 

Väl i Malmö igen var det dags för tre dagars jobb på Malmömässan där det var Motormässa. Jag jobbade i kassan och lite i Disneys monter som var speciellt för alla glada barn, där Lightning McQueen självklart var största idolen.

Nu i veckan har det varit fokus på träning och c-uppsatsen, med skrivande, läsande och idag handledning. Och nu är det äntligen helg! Imorgon tänkte jag försöka hinna med massa pyssliga och roliga idéer jag har. Senast jag hade såna planer slutade det dock med att jag sov bort halva dagen.. Ska verkligen försöka ta tag i mig själv imorgon och få några av planerna gjorda!

Förhoppningsvis hörs vi igen imorgon! Kanske till och med med några pyssliga bilder.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0